Kad pobijedi ljubav - Maja Brajko Livaković

by - 4:50 AM

Kratak sadržaj:

Dora je krupna osmašica koja se zajedno sa svojim prijateljima, njenom ekipom ,suočava sa tinejdžerskim problemima; nesretnim ljubavima, prijateljima , ali nažalost i ovisnostima. Dora živi sama s majkom, otac ih je napustio, navodno zbog posla, njena majka psihički posrće u dubok ponor, a Dora ostaje sama jer nema oslonac svojih roditelja. Svoju čežnju za ocem i sretnom obitelji upotpunjava hranom pa je dobila na masi zbog koje si stvara komplekse. Njena najbolja prijateljica je Iva. U školi su česti ispadi sa pušenjem. Gotovo svi osmaši puše pa stvaraju pritisak na druge jer misle da postaju faca ako počnu pušiti. Jedne večeri Dora je bila jako tužna zbog svojih roditelja i njenog odnosa sa ocem. . Iva je nagovorila da ode s njom u disko, tamo gdje njen dečko Vjeko izlazi. Dora pristane i ode s njom. Iva se brzo našla s Vjekom. Primjetila je da puši i pije, a ponekad se i drogira zbog čega se osjećala jako nelagodno dok je bila s njime. Doru je izgubila iz vida. Iva je primjetila Doru kako se dobro zabavlja s nekolikcinom starijih momaka pa pristane izaći s Vjekom na zrak. Iva se loše osjećala sa Vjekom. Nije željela na taj način biti s njime. Odgurnula ga je od sebe i pokušala pronaći Doru , kad je shvatila da već kasni kući. Otišla je kući i molila Boga da je s Dorom sve OK i da je otišla kući. Za to vrijeme Dora se izvrsno zabavljala sa ekipom straijih muškaraca uz čašu pića. Osjećala se lakše, poletno dok je čavrljala sa šarmantnim Dinkom. Pristala je da je otprati automobilom do stana. Na putu do stana saznala je da je Dinko preprodavač droge i da sam s vremena na vrijeme upali koji džoint. U mahu ludila, Dinko je udario u Golfa Peticu. Dinko je jednostavno odjurnuo s nesreće. Dora se nekako dogurala do svog stana. Sutradan se Dora probudila s ogromnom glavoboljom, a večer prije je nekoliko puta povratila. Dora se malo primirila od svega pa je htijela iskoristiti priliku što joj nema mame i prirediti tulum. Pozvala je svu svoju ekipu. Marija, Ines, Iva, Darko, Dunja, Marko, Mirko i Daria su se sjajno zabavljali sve dok se nije čulo zvono. Na vartima je stajao Dinko, sa još dva nepoznata prijatelja. Upoznao ih je sa Dorom i ekipom. Bili su to Lennon i Reed. Izgledali su čudno, bolesno, umorno. Dora ih je jednostavno uvela u stan, a svi ostali su stajali u čudu. Dinko, Lennon i Reed su zamolili da odu do kupaonice i malo se osvježe. Nekoliko minuta kasnje su izišli u nekom drukčijem rasploženju. Bili su sretni i veseli. Dori i škvadri to nije bilo normlano. Bili su zbunjeni i zabrinuti. A onda je Dinko sve priznao Dori. Objasnio je da su Lennon i Reed zapravo kupci njegove droge i da su se upravo 'nafiksali u njenoj kupaonici. Dora nije mogla vjerovati. Ubrzo je cijela ekipa saznala pa se Dinko osjećao slobodno da nekome besplatno ponudi heroin. Dinko je zadirkivao Darka da proba heroina, a Darko je nakratko pokleknuo i naglo ušmrknuo malu količinu. Ostatak je odbio. Ekipa se brzo razišla, svi sa lošim sječanjem na Dorin tulum. Dora je otada stalno bila u dodiru sa Dinkom, Lennonom i Reedom. Osjećala je potrebu da ima pomogne da se dignu s droge, a onda je i ona sama pokleknula k drozi. Svakodnevno je markirala iz škole i družila se sa narkomanima u jednom stanu. Raspustila se, slabo je jela, nije učila, smršavila je... Potpuno se promijenila. Lennon se odlučio skinuti s droge i zamolio je Doru da mu pomogne. Dora je pristala. Jednog dana Dora je svratila do stana u kojem se družila s narkomanima. Naišla je na plavog Reeda i zabrinutog Lennona. Reed je umro od predoziranja heroinom. Lennon je kukavički pobjegao, a Dora je anomimno nazvala policiju i hitnu. Dora je odlučila vratiti se na staro. Vratila se u školu, počela jesti, počela učiti, vratila se i ispričala prijateljima, pokušala je popraviti ocjene. Darko i Dora su popričali, a Dora je saznala da je Darko svaki dan pratio otkad je počela markirati. Za njeno dobro sve je rekao njenoj mami i njegovom ocu inspektoru. Dora je napokon shvatila da voli Darka, a Darko je priznao svoju ljubav prema njoj. Zagrljeni su nastavili prema svojoj zgradi.

Vrijeme radnje: Jesen

Tema: Svakodnevni problemi tinejdžera i problemi ovisnosti

Ideja djela: Približiti mlade pravoj slici ovisnosti.

Analiza likova:

Dora - krupna, dobra odlikašica. Ima puno prijatelja. Baca se u ovisnoti droge. Tuguje zbog raspadnute obitelji.
Darko - potajno zaljubljen u Doru. Osmaš sa samopouzdanjem i prirodnim osmjehom. Vjeruje da pravi frajer ne treba drogu ni cigarete.

Bilješka o piscu:

Rođena  1959. godine na Bolu. Pohađala je gimnaziju. Diplomirala na filozofskom fakultetu.  Danas radi kao djelatnica knjižnice u Zagrebu  
Zanimljivosti: Prva je  progovorila o  problemu droge.Kada otkrijete bogatstvo knjige, to je ljubav za cijeli život! ‘
Njena  djela  :Finka Fi,  Sirena i oblak, Nije fer, Zatočenici  Alge, Zlatnorata, Kad pobijedi ljubav...

You May Also Like

1 komentari

  1. PRESTANITE PLAKATI I TRAŽITI LJUBAVNE ČAROLIJE ONLINE NE TRAŽITE VIŠE SVOJE RJEŠENJE, OBNOVITE SVOJ BRAK I VEZU SADA UZ POMOĆ DR. WALEA

    Sve je počelo u svibnju prošle godine kada je moj suprug posjetio Švicarsku zbog programa koji je trajao dva mjeseca, kada se moj muž vratio kući primijetila sam neke promjene u njegovom karakteru prema meni i djeci, sve što radim da ga usrećim, on se iritira i zanovijeta nasumce, odlazi od kuće i vraća se kasno, prije je ponovno tražio posao sam u Švicarskoj, što sam mu odobrila misleći da će ga to usrećiti, ali na moje najveće iznenađenje nisam znala da je to kraj našeg braka da nije DR WALE-a Spasitelju braka, S poštovanjem, bila sam tako shrvana kad me je moj muž s kojim sam bio sedam godina napustio i preselio se u Švicarsku kako bi bio s drugom ženom. Bolovi su bili preveliki za mene da ih više ne mogu podnijeti. Pa sam se morao obratiti Internetu za pomoć dok nisam otkrio da je DR WALE pravi.. Pokušao sam sve što sam znao, i sa svojim čarolijama, blagoslovima i izvanrednim magičnim moćima, obavio si sav posao za mene, što ste mi zajamčili pozitivan rezultat u roku od tjedan dana, moj bivši suprug mi se vratio i bio je pokunjen zbog svega što je učinio. I sada je moj život uravnotežen i ponovno sam sretna. Sve zahvaljujući vama, gospodine, kontaktirate ga putem WhatsAppa: +2347054019402 ILI e-pošte: drwalespellhome@gmail.com

    ReplyDelete